دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر  قروه کردستان برگزار شد

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قروه، از برگزاری دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویزه نوروز در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، محمد مرادی روز چهار‌‌شنبه 3 اسفندماه ۱۴۰۱ در این‌باره گفت: دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قروه با موضوع خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروز  و با حضور معاون فرماندار و دیگر اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قروه اظهار کرد: اقدامات و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان در خصوص فراهم کردن امکانات اقامتی و رفاهی برای مسافران نوروزی در این جلسه مطرح و هماهنگی‌های لازم در این راستا به‌عمل آمد.

او با بیان اینکه مردم این شهرستان در ایام نوروز امسال اصول میزبانی از مسافران و مهمانان را به‌ خوبی رعایت کردند، افزود: ضرورت دارد تا نقاط قوت و تجربیات حاصل از اقدامات گذشته را در نوروز ۱۴۰۲ مدنظر قرار دهیم تا بتوانیم کاستی‌ها و ضعف‌ها را شناسایی و برطرف کنیم.

مرادی یادآور شد: امید است با استفاده از ظرفیت‌های موجود، بتوانیم خدماتی شایسته و مطلوب را به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان ارائه دهیم.

جانمایی مکان اکیپ‌های خدمات‌رسان و تشکیل اکیپ‌های نظارت بر تأسیسات گردشگری و رستوران‌ها، ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافربری، جایگاه‌های سوخت و...، تعیین تکلیف کشیک‌های ادارات مرتبط، نظافت و تعمیر تابلوهای داخل شهر و ورودی‌ها و خروجی‌ها، رنگ‌آمیزی جداول و تعیین جای پارک خودرو مسافران برای ایام پیک سفر از جمله برنامه‌های عنوان شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011204348166

برچسب‌ها