پارک آبی یاسوج آماده بهره‌برداری شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اقدامی جهادی با همکاری مسئولان ملی و استانی پارک آبی یاسوج آماده بهره‌برداری شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز پنجشنبه چهارم اسفند ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: این اقدام گام بلندی از سوی دولت سیزدهم در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در یاسوج پایتخت طبیعت ایران زمین است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجرای طرح پارک آبی یاسوج در سال ۱۳۹۵ و در زمینی به متراژ ۶ هزار متر مربع آغاز شده بود و پروژه حدود ۲ سال تعطیل بود.

طالبی‌پور تصریح کرد: با حمایت مسئولان دولت سیزدهم، با تزریق منابع لازم از محل تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال، این پروژه تفریحی و سرگرمی به بهره‌برداری رسیده است.

او ادامه داد: این پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در روزهای آینده با حضور مقام عالی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور، استاندار استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011204400806

برچسب‌ها