برگزاری دومین جلسه اجرایی خدمات سفر ایجرود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ایجرود گفت: دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان با حضور فرماندار و اعضای کمیته در شهرستان ایجرود تشکیل شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان؛ محمود باقری ظهر روز دوشنبه 8 اسفند ۱۴۰۱ در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گفت:   موقعیت جغرافیایی و  میهمان‌نوازی مردم ایجروز، دو ویژگی است که هر گردشگری را به خود جذب می‌کند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ایجرود بیان کرد: ایام نوروز فرصت بسیار مناسبی برای معرفی جاذبه‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان است و ضرورت دارد با همکاری دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی منسجم برای استقبال و خدمات‌دهی شایسته به گردشگران داخلی و خارجی صورت گیرد.

اصفهانی نژاد اظهار کرد: ضرورت دارد تا قبل از نوروز با برنامه‌ریزی مناسب، درست و اصولی همه چالش‌ها، درخواست‌ها و آسیب‌های موجود در این حوزه را بررسی و برطرف کنیم. پاک‌سازی و تنظیف مناطق شهری، روستایی، نصب علائم و بنرهای راهنمایی در این مناطق، آمادگی دهیاری‌ها و شهرداری‌ها  باید انجام شود.

او بیان کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های ستاد به‌ ویژه در نوروز بسیار مهم است و موجب رضایت‌مندی مسافران نوروزی خواهد بود.

 تمام دستگاه‌ها  از اقدامات انجام داده خود تا به امروز گزارشی را ارائه کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011208931836

برچسب‌ها