تمهیدات لازم برای ارتقای امنیت و خدمات آب‌درمانی‌های سرعین انجام می‌شود

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین از برگزاری جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان با موضوع امنیت و خدمات در آب‌درمانی‌ها خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، ایرج سپیدکار امروز 10 اسفندماه 1401 گفت: جلسه شورای پیشگری از وقوع جرم شهرستان سرعین با حضور فرماندهی انتظامی شهرستان، مدیر شبکه بهداشت، رئیس امور آب و اعضای جامعه آب‌درمانی‌های شهرستان با موضوع امنیت و خدمات در آب‌درمانی‌ها برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز 1402 و تعطیلات آخر سال در این جلسه درمورد انجام تمهیدات لازم به منظور ارتقا امنیت و خدمات در آب‌درمانی‌های سرعین تبادل نظر شد.

او تاکید کرد: استفاده از احیاگر و غریق نجات در آبدرمانی‌ها و توجه به بهداشت محیط و بکارگیری یک کارشناس بهداشت محیط در این مجموعه‌ها و همچنین اقدامات حفاظتی در آب‌درمانی‌ها از جمله تصمیمات این شورا بود.

سپیدکار ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده گردشگران از آب‌درمانی‌های شهرستان سرعین به ویژه در ایام پیک مسافرت‌ها، توجه به امنیت و خدمات این مجموعه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011210292848

برچسب‌ها