موافقت اصولی ایجاد مجتمع گردشگری در شهر صایین قلعه صادر شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از صدور موافقت اصولی برای ایجاد مجتمع گردشگری در شهر صایین قلعه شهرستان ابهر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سید سعید صفوی، روز 13 اسفند 1401 با اعلام این خبر اظهار داشت: این پروژه در مساحت عرصه 2500 مترمربع و زیربنای 600 مترمربع در شهر صایین قلعه شهرستان ابهر احداث می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی‌شده برای این پروژه 207 میلیارد است و با بهره‌برداری بخش خصوصی، برای 14 نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

او تصریح کرد: راه اندازی تأسیسات گردشگری با هدف تقویت زیرساخت‌های اقامتی و پذیرایی، ایجاد اشتغال ، احیای فرهنگ، آداب و رسوم بومی، رونق اقتصادی جوامع محلی و آشنایی گردشگران با جاذبه های تاریخی و طبیعی انجام می شود

صفوی اظهار کرد: راه‌اندازی مراکز اقامتی و ایجاد زمینه مناسب برای جذب گردشگر، از اولویت‌های ما بوده که با همین دیدگاه و مشارکت بخش خصوصی تلاش خواهیم کرد تا به طور متوازن، در جای جای استان این موضوع را دنبال و عملیاتی کنیم.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011213931173

برچسب‌ها