لزوم بهره‌برداری حداکثری از رویداد اردبیل 2023/ آمادگی دیوان محاسبات برای کمک به توسعه گردشگری استان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در دیدار با سرپرست دیوان محاسبات استان گفت: برداشت حداکثری از رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو نیازمند همکاری همه دستگاه‌های استان است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 14 اسفندماه 1401 در دیدار با سرپرست دیوان محاسبات استان گفت: نهایت تلاش ما این است که حداکثر بهره‌برداری را از رویداد اردبیل 2023 داشته باشیم و این امر نیازمند همکاری همه دستگاه‌های استان در فرصت باقی مانده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان اردبیل به کشورهای عضو اکو از اهداف اصلی ما در این رویداد است که برنامه‌های مختلفی برای رسیدن به این هدف در طول سال 2023 داریم.

سرپرست دیوان محاسبات استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: استان اردبیل ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه گردشگری دارد که رویداد اردبیل 2023 فرصت مناسبی برای معرفی این ظرفیت‌ها است.

عقیل شکری افزود: با توجه به وجود مشکلات و چالش‌های متعدد برای اجرای برنامه‌های رویداد اردبیل 2023، دیوان محاسبات برای هم افزایی و کمک به توسعه گردشگری استان، هرگونه کمک و همکاری با اداره کل میراث‌فرهنگی را در دستور کار دارد.

او با اشاره به ضرورت فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان، بیان کرد: تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در این حوزه با احصا مسائل و مشکلات و برنامه‌ریزی مناسب امکان پذیر خواهد بود که لازم است همه دستگاه‌ها در این راستا همراه اداره کل میراث‌فرهنگی استان باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011214292291

برچسب‌ها