تلاش برای بازتاب ظرفیت‌های گردشگری ایران به دنیا/ نقش موثر گردشگری در درآمدزایی ارزی

سومین گردهمایی مدیران شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز یکشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ در سالن جلسات دفتر مرکزی برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، سومین گردهمایی مدیران شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، محمدمهدی انصاری عضو هیأت مدیره و سرپرست شرکت، علی کاظمی عضو هیأت مدیره و معاون اجرایی، فریبا عباسی عضو هیأت مدیره و مدیر روابط عمومی، مصطفی امیری عضو هیأت مدیره، معاونان، مشاوران، مدیران ستادی و مدیران گروه هتل ها برگزار شد.

در این جلسه درباره استفاده ظرفیت‌های شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی در راستای سرمایه‌گذاری بهینه و افزایش درآمد هتل‌ها بحث و بررسی به عمل آمد.

در ابتدای جلسه انصاری ضمن عرض خیر مقدم به سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و هیات همراه، معرفی مختصری از شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی که گسترده‌ترین و قدیمی ترین زنجیره هتلداری کشور است، ارائه کرد.

حسینی در آغاز، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه، بیان کرد: گردشگری بزرگترین صنعت خدماتی جهان است که می‌تواند موجب فعالیت بیشتر صنایع وابسته از جمله حمل و نقل و صنایع‌دستی شود.

وی همچنین بر اهمیت تبلیغات و تأثیر بسزای آن در این حوزه اشاره داشت و تاکید کرد که این دولت، دولت تحول است. حسینی ادامه داد: هرگز نباید به وضع موجود بسنده کرد و با در نظر گرفتن نیاز کشور به درآمد و منابع ارزی و همچنین ظرفیت‌های فراوان ایران چهار فصل، فعالیتی بیش از پیش و کارآمد ارائه داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور چنین ادامه داد: با توجه به اهمیت سفر و نیاز همه مردم دنیا به این امر مهم، باید طرحی نو در اندازیم تا ایران را با همه تاریخ، فرهنگ، تمدن، مشاهیر و جاذبه‌های گردشگری بی‌مانندش آنچنان که درخور و شایسته آن است، به همه دنیا بشناسانیم. باید تلاش کرد که ایران از نظر همه ظرفیت‌های گردشگری بازتاب قابل توجهی پیدا کند و این صنعت مهم نقش موثری در درآمد زایی کشور ایفا کند.
او تصریح کرد: دستیابی به این هدف در گرو جذب سرمایه‌گذار، تبلیغات، مطالعات راهبردی و غیره است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان نیز محمدمهدی انصاری ضمن تقدیر و تشکر از حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و هیأت همراه برای ایشان و تیم اجرایی دولت آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011214957966

برچسب‌ها