کمپین یک‌هشتاد نوروزی در زنجان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با اشاره به ایجاد کمپین ۱/۸۰ (یک، هشتاد) در ایام نوروز در استان زنجان گفت: یک میلیون شهروند زنجانی می‌تواند جاذبه‌ها و ظرفیت‌های شهر و روستای زندگی خود را برای هشتاد میلیون ایرانی معرفی کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سید سعید صفوی روز 15اسفند ۱۴۰۱ با بیان اینکه ۱۰ کمیته استانی و ۸ کمیته شهرستانی در ایام نوروز خدمات رسانی می‌کنند اظهار کرد: یک میلیون شهروند زنجانی می‌تواند جاذبه‌ها و ظرفیت‌های شهر رو روستای زندگی خود را برای هشتاد میلیون ایرانی معرفی کند.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان تصریح کرد: این استان با جاذبه‌های گردشگری در ۸ شهرستان و تنوع آب و‌ هوایی در هر ۴ فصل می‌تواند میزبان هموطنان و گردشگران داخلی و خارجی باشد.

او افزود: در راستای خدمات‌رسانی و رفاه گردشگران و مسافران از تمام توان دستگاه‌های مستقر در شهرستان استفاده می‌شود تا به بهترین نحو ممکن ظرفیت‌های شهرستان به گردشگران و مسافران معرفی شود.

صفوی گفت: با تمام توان پای‌کارهستیم تا گردشگران و مسافران عبوری که زنجان را در تعطیلات نوروز انتخاب می‌کنند خاطره خوشی از این استان داشته باشند.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011215931323

برچسب‌ها