سامان‌دهی ارگ سلطانیه در سال ۱۴۰۲/ مشکلی برای اسکان مسافران نوروزی نداریم

فرماندار شهرستان سلطانیه از سامان‌دهی ارگ سلطانیه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان مشکلی نداریم.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، محمد رضا براتی، شامگاه روز ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ با بیان اینکه برای استقبال از مسافران نوروزی به شهرستان سلطانیه  آمادگی لازم را داریم، اظهار کرد: در این راستا امسال برنامه‌ریزی‌های متنوعی در شهرستان سلطانیه پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان سلطانیه با یادآوری اینکه در ادوار گذشته موضوع نبود محل مناسب برای اسکان مسافران در این شهرستان بیشتر در میان بود، تصریح کرد: خوشبختانه در طول سال ۱۴۰۱، ۴ مجموعه بوم‌گردی افتتاح شد که این نشان دهنده‌ آن است که ظرفیت گردشگری و اسکان‌پذیری مسافران زیاد شده است و در این زمینه مشکلی نداریم.

اود با اشاره به اینکه از مدارس برای اسکان مسافران در صورت نیاز استفاده خواهیم کرد، عنوان کرد: خوشبختانه شهرستان سلطانیه دارای ظرفیت فراوانی برای جذب مسافر و گردشگر از اقصا نقاط کشور  را دارد.

فرماندار شهرستان سلطانیه در پایان به ارگ گنبد سلطانیه اشاره کرد و افزود: طرحی برای ارگ سلطانیه تهیه شده است که با کمک دستگاه متولی، ارگ سلطانیه در سال ۱۴۰۲ سامان‌دهی می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011215931828

برچسب‌ها