جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش گردشگری و صنایع‌دستی کمک بزرگی خواهد کرد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش جامعه هدف به‌خصوص جامعه دانش‌آموزی، کارکنان دولت و جامعه محلی که ارکان اصلی توسعه و افزایش فرهنگ گردشگری و صنایع‌دستی در هر منطقه محسوب می‌شود، کمک بزرگی خواهد کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، نشستی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان و جمعی از کارشناسان به‌منظور تقویت آموزش حوزه گردشگری برگزار شد.

محمد محسنی روز سه‌شنبه 16 اسفندماه 1401 در این نشست با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی گردشگری توسط جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی آموزش مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی را انجام می‌دهد که به تقویت و بار آموزشی دفاتر خدمات مسافرتی منجر می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: فعالان گردشگری اگر غنای آموزشی خوبی داشته باشند، به‌طور یقین در حوزه ارزیابی و انجام‌ وظیفه خود خوب عمل می‌کنند و این به بهبود امور مربوط به مراکز اقامتی و هتلینگ منجر می‌شود.

محسنی در خصوص آموزش به جامعه هدف گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش جامعه هدف به‌خصوص جامعه دانش‌آموزی، کارکنان دولت و جامعه محلی که ارکان اصلی توسعه و افزایش فرهنگ گردشگری و صنایع‌دستی در هر منطقه محسوب می‌شوند، کمک بزرگی خواهد کرد.

در این نشست مقرر شد تا کمیته‌های کارشناسی بین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و جهاد دانشگاهی به‌منظور نیازسنجی، برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای مقوله آموزش و تربیت مربی، مروج و مدرس در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی و گردشگری تشکیل شود.

انتهای پیام/

 

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 1401121639584

برچسب‌ها