فعالیت شبانه‌روزی کمیته نظارت خدمات سفر قم در نیمه شعبان

مدیرکل میراث فرهنگی قم از فعالیت شبانه‌روزی کمیته نظارت خدمات سفر قم به زائران مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: بازدید کمیته نظارت خدمات سفر به مناسبت نیمه شعبان از مجتمع‌های خدماتی رفاهی محور پر تردد قم_ سلفچگان با حضور نمایندگانی از ادارات کل راهداری و حمل ونقل، میراث فرهنگی، ستاد اقامه نماز، بهداشت و انجمن صنفی انجام شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: در این بازدید به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به زائران نیمه شعبان، نحوه ارائه خدمات مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی شامل نمازخانه ها، سرویس‌های بهداشتی، بهداشت محیط، غرفه‌های فروش مواد غذایی، سالن‌ها و. . مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

او افزود: در این بازدیدهای نظارتی از مجتمع‌های خدماتی رفاهی مطلوب، قدردانی و به واحدهای متخلف تذکراتی داده شد.

ارجمندی با بیان اینکه مجتمع خدماتی و رفاهی نقش موثری در توسعه حمل و نقل و گردشگری دارند، افزود: مسافران و رانندگان پس از طی مسیر می‌توانند در این مکان‌ها استراحت و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم در پایان با توجه به تقارن ایام نیمه شعبان و ایام پایانی سال گفت: بازدید از اماکن خدماتی بین راهی به صورت مستمر از اول اسفندماه آغاز شده است و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011216684160

برچسب‌ها