نهمین جشنواره ملی شهر برفی چهارمحال و بختیاری آغاز به‌کار می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: نهمین جشنواره ملی شهر برفی استان 20 تا 22 اسفندماه جاری به میزبانی روستای قاسم‌آباد شهرستان کوهرنگ برگزار خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آر یا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز سه‌شنبه 16 اسفندماه 1401 با اعلام این خبر تأکید کرد: طرح‌های ارائه شده برای شرکت در نهمین جشنواره ملی شهر برفی کوهرنگ باید در قالب شهادت، ایثار، فداکاری و موضوع‌های آزاد (گردشگری – تاریخی) باشد.

او افزود: متقاضیان رقابت نهمین جشنواره ملی شهر برفی کوهرنگ می‌توانند طرح‌های خود را تا 18 اسفندماه جاری از طریق نشانی الکترونیکی chb-events@mcth.ir به دبیرخانه ارسال و هرگونه هماهنگی را با شماره تلفن 03833338545 پیگیری کنند.

جیلان تصریح کرد: نهمین جشنواره ملی شهر برفی چهارمحال و بختیاری قرار بود 24 تا 27 بهمن‌ماه امسال در روستای قاسم‌آباد کوهرنگ برگزار شود که به‌علت بارش‌های سنگین برف به تعویق افتاد.

او یادآور شد: نهمین جشنواره ملی شهر برفی با حضور هنرمندان رشته‌های مرتبط با هنر و به‌صورت تخصصی برگزار و گروه‌های برتر پس از داوری انتخاب و معرفی خواهند شد.

جیلان با اشاره به عرضه سوغات، خوراک و صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری همزمان با برگزاری این جشنواره یادآور شد: در سایت قاسم‌آباد کوهرنگ هفت سالن برای برنامه‌های جانبی جشنواره ملی شهر برفی وجود دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011216748165

برچسب‌ها