حضور ۳ میلیونی منتظران امام عصر (عج) در مسجد مقدس جمکران

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم از حضور ۳ میلیونی منتظران حضرت ولیعصر (عج) در مسجد مقدس جمکران تا ظهر روز نیمه شعبان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم، ابوالقاسم مقیمی، معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری هفدهم اسفندماه ۱۴۰۱ در جلسه ستاد تسهیلات زائران ویژه نیمه شعبان مستقر در مسجد مقدس جمکران گفت: از صبح سه‌شنبه تا ظهر روز نیمه شعبان، ۳ میلیون عاشق و دلداده امام زمان (عج) که شامل زائران و مجاوران می‌شود، در مسجد مقدس جمکران حاضر شده‌اند.

او ادامه داد: این آمار بر اساس ترددشمارهای جاده‌ای و مسجد مقدس جمکران، ورود خودروها به استان قم و آمار اعلامی تلفن‌های همراه موجود در مسجد مقدس جمکران توسط شرکت ارتباطات سیار استان گرفته شده است.

مقیمی بیان کرد: الحمدلله در ایام نیمه شعبان نسبت به سال گذشته، افزایش ۲۵ درصدی تردد و ورود خودرو به استان قم را تا کنون شاهد بودیم.

علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی و دبیر ستاد خدمات سفر استان هم در این نشست با اشاره به اهمیت ارائه خدمات اسکان مطلوب به زائران شهر کریمه اهل بیت (س) گفت: کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر اداره‌کل مستقر در حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و فرمانداری در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند.

او با اشاره پیش بینی حضور میلیونی مشتاقان گفت: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات شایسته به زائران اندیشیده شده است.

ارجمندی افزودهمچنین: برای ارائه خدمات مطلوب به زائران، گروه نظارتی برای بازدید از تأسیسات گردشگری استان، تشکیل داده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قم گفت: ستاد خدمات سفر اداره‌کل با توجه به تقارن ایام نیمه شعبان و ایام پایانی سال از یک ماه گذشته جلسات مختلفی تشکیل داده و فعالیت کمیته‌ها از یکم اسفندماه آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011217684927