ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تکلیف دستگاه‌های اجرایی است

فرماندار خمین در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گفت: ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تکلیف ستاد خدمات سفر و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی؛ حمید کمانکش روز 18 اسفند 1401، در نشست ستاد خدمات سفر خمین، افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان خمین باید برنامه‌ریزی لازم را برای خدمات با کیفیت به کار گیرند.

فرماندار شهرستان خمین بیان کرد: توجه به رعایت مسایل بهداشتی در سرویس‌های بهداشتی، تامین نمازخانه در سطح شهر توسط شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌های مربوطه امری ضروری است.

کمانکش با اشاره به تقارن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: ملاحظات مربوط به این ماه در اماکن مختلف گردشگرپذیر با دقت رعایت شود.

او بیان کرد: در ورودی‌های اصلی شهر، حضور راهنما برای راهنمایی مسافران ضروری است و تا قبل از برگزاری نشست ستاد در هفته آینده، باید برنامه‌های این بخش مشخص شود. 

او خاطرنشان کرد: ادارات شهرستان خمین تا سه روز آینده نمایندگان خود را برای نوروز امسال به ستاد خدمات سفر این شهرستان معرفی کنند.

فرماندار خمین با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و مسابقات ورزشی در مناطق روستایی، گفت: این برنامه‌ها به ستاد خدمات سفر اطلاع‌رسانی شود تا بستر حضور مسئولان و فرصت توسعه این مناطق فراهم شود.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین نیز در این نشست، گفت: اجرای برنامه‌های هنری شاد در سطح این شهرستان همزمان با نوروز در دستور کار قرار دارد.

علی مشهدی بیان کرد: ایجاد نوروزگاه و برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در بیت تاریخی امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های این شهرستان در نوروز امسال است.

او بیان کرد: ادارات شهرستان خمین باید اسامی کارمندان کشیک در ایام نوروز را به ستاد خدمات سفر شهرستان اعلام کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401121872389

برچسب‌ها