مشارکت همگانی برای حفاظت از میراث‌فرهنگی اردبیل در ایام نوروز 1402

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با توجه به افزایش بازدیدها از اماکن تاریخی و موزه‌ها در ایام تعطیلات عید نوروز، مشارکت همگانی و استفاده از ظرفیت تمامی نیروها برای حفاظت از میراث تاریخی و فرهنگی لازم است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 20 اسفندماه 1401 گفت: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی و افزایش بازدیدها از اماکن تاریخی و موزه‌ها لزوم حفاظت از آثار تاریخی اهمیت دوچندان پیدا می‌کند که با مشارکت همگانی و همراهی نیروهای یگان حفاظت برای این امر تلاش می‌کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: در این راستا باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی درمورد حفاظت از میراث فرهنگی اطلاع رسانی شود تا مردم در این خصوص اداره کل میراث‌فرهنگی استان را یاری کنند.

او تاکید کرد: در طول تعطیلات عید نوروز همه نیروهای اداره‌کل در قالب ستاد خدمات سفر فعال هستند تا با استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی موجود‌، تمام اماکن تاریخی و موزه‌های استان با تامین امنیت کامل برای بازدید عموم آماده باشند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: یگان حفاظت میراث‌فرهنگی اداره‌کل با تمامی ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی خود آماده ارائه خدمت و حفاظت از آثار فرهنگی و تاریخی استان در ایام نوروز است.

سرهنگ ناصر شکری افزود: با توجه به اینکه حوزه فعالیت یگان حفاظت میراث‌فرهنگی بسیار گسترده است، نیروی انسانی موجود برای این میزان از ماموریت جوابگو نیست و نیاز داریم که به ویژه در ایام نوروز سایر دستگاه‌های امنیتی و عموم مردم ما را در حفاظت از میراث فرهنگی همراهی کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011220292909

برچسب‌ها