نشست‌های تخصصی در تدوین قانون برنامه هفتم توسعه نقش مؤثری دارند

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نشست‌های تخصصی در تدوین قانون برنامه هفتم توسعه را دارای نقشی مؤثر دانست.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، علی‌اصغر شالبافیان روز یکشنبه 21 اسفندماه 1401 در نشست تخصصی گردشگری در برنامه هفتم توسعه که در دانشگاه سمنان برگزار شد، گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی فرصت مناسبی برای تدوین موضوعات نیازمند تصویب قانون در حوزه گردشگری در مجلس شورای اسلامی است.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: حضور اساتید و دانشجویان در نشست‌های تخصصی تأثیر فراوانی در وضع قوانین و توسعه گردشگری دارد.

شالبافیان افزود: تقویت زیرساخت‌ها برای توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران امری مهم است.

او گفت: استان سمنان ظرفیت‌های متنوع گردشگری دارد که هر یک از این ظرفیت‌ها باید تبدیل به محصولی شود که بتوان گردشگر را جذب کرد.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: برگزاری رویدادی با عنوان مشاهیر استان برای معرفی مشاهیر و تبدیل‌ شدن آن به محصولی جدید در معرفی استان و توسعه گردشگری اهمیت دارد.

شالبافیان با اشاره به اینکه 43 شهر کشورهای مختلف عضو هیئت مؤسس اتحادیه شهرهای جاده ابریشم هستند، گفت: عضویت سمنان در این هیئت، فرصت مناسبی برای معرفی استان و جذب گردشگران است.

او افزود: باید از ظرفیت‌های اساتید، دانشجویان و پارک علم و فناوری در تولید محتوا برای معرفی استان استفاده کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011221863826

برچسب‌ها