تحقق اهداف میز ملی گردشگری دریایی جدی گرفته شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: تحقق اهداف میز ملی گردشگری دریایی با جدیت در استان دنبال شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز دوشنبه 22 اسفندماه 1401 ضمن تشکر از نگاه بلند وزارت میراث‌فرهنگی افزود: وزارت میراث‌فرهنگی با نگاه واقع‌بینانه و با توجه به ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و ‌مزیت غالب هرمزگان که تأثیر آن بیش از منطقه و‌ محلی است میز ملی گردشگری دریایی را به نام هرمزگان ثبت و ابلاغ‌شده است.

او افزود: تشکیل این میز تخصصی در شکل‌گیری صحیح و توسعه صنعت گردشگری دریایی اهمیت دارد و باید برای آن برنامه، رویکرد، کارکرد و زیرساخت ملی و از همه مهم‌ترین آموزش و منابع ملی اختصاص یابد.

محسنی با اشاره به اینکه تحقق هدف میز ملی گردشگری دریایی که به این استان واگذارشده تنها با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان بنادر نیست، ادامه داد: ادارات عضو میز ملی گردشگری دریایی باید برنامه مدون و هدف داشته باشند و بر روی اهداف تمرکز داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: ارگان‌های دخیل در امر پاسداشت و صیانت از عنوان ملی گردشگری دریایی بالغ‌بر10 دستگاه هستند که بنا به دستور استاندار هرمزگان، ارکان میز ملی گردشگری دریایی کشور در هرمزگان تشکیل و با جدیت تا تحقق اهداف کار دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011222395546

برچسب‌ها