خانواده‌ شهدا و ایثارگران وزارت میراث‌فرهنگی تجلیل شدند

دفتر امور ایثارگران وزارت میراث ­فرهنگی، گردشگری و صنایع ­دستی به‌مناسبت گرامی­ داشت روز 22 اسفند با اهدای لوح از خانواده­های شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.

به‌گزارش میراث‌‌آریا، حمید زارع بهتاش مشاور وزیر در امور ایثارگران در حاشیه این تجلیل گفت: ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش‌هایی هستند که انسان متعهد می‌تواند به آن مقام دست یابد.

او افزود: فرهنگ ایثار و شهادت آثار برکات عظیمی دارد که جامعه را تحت­‌الشعاع خود قرار داده و جلوه‌های اعجاب‌انگیز آن در قالب شگرف ­ترین و عظیم‌ترین صحنه‌های از خودگذشتگی انسان‌ها تبلور می­‌یابد.

زارع بهتاش تصریح کرد: برمبنای رسالت کاری دفتر امور ایثارگران وزارت میراث‌­فرهنگی، گردشگری و صنایع­‌دستی و حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا و شناساندن جایگاه والای آن‌ها در وزارت متبوع به همکاران، به‌مناسبت گرامی­‌داشت روز 22 اسفندماه، از خانواده شهدا و ایثارگران با اهدای لوح تجلیل شد.

مشاور وزیر در امور ایثارگران گفت: دفتر امور ایثارگران وزارت میراث‌فرهنگی براین باور است که می­‌بایست با تعظیم شعائر در راستای نهادینه­‌کردن ارزش‌ها، باورها و حفظ هویت واقعی دفاع­‌مقدس نسبت به برقراری ارتباط دوسویه با جامعه هدف، اقدامات لازم را منطبق با سیاست­‌های تعیینی تعریف و به مرحله اجرا رساند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011222640289

برچسب‌ها