امنیت، ضرورتی اساسی برای توسعه پایدار گردشگری کردستان است

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، فراهم کردن امنیت را ضرورتی مهم و اساسی برای توسعه پایدار گردشگری در استان عنوان کرد و گفت: تأمین امنیت و آرامش خاطر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی از مهم‌ترين مؤلفه‌ها در جذب توريست است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، آرمان وطن‌دوست روز سه‌شنبه ٢٣ اسفندماه ١٤٠١ در حاشیه اجرای مراسم طرح نوروزی پلیس که با حضور ادارات عضو ستاد خدمات سفر استان در محل ستاد فرماندهی انتظامی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: مجموع همکاری‌ها و نظارت‌های این ستاد در راستای  ارائه‌ خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی برنامه‌ریزی شده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: خوشبختانه امروز برای حضور گردشگران داخلی و خارجی در استان کردستان هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد.

او بیان کرد: افزایش ضریب امنیت گردشگران، ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی، زیباسازی مبلمان شهری، تقویت امداد‌رسانی، نظارت دقیق بر بازار و اماکن اقامتی و پذیرایی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در‌ نهایت خدمات‌دهی مطلوب و کسب رضایت مسافران و گردشگران ورودی به استان، رسالت این ستاد در ایام تعطیلات نوروز است.

وطن‌دوست یادآور شد: امیدواریم زمینه‌ شکل‌گیری خاطراتی ماندگار برای مجموع گردشگرانی که جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری استان را مقصد سفر‌های نوروزی امسال خود قرار داده‌اند، فراهم شود.

این رزمایش با حضور حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان، سردار آزادی فرمانده انتظامی و اعضای کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان، به‌منظور اعلام آمادگی ارگان‌ها و نهادهای مختلف استان برای خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی برگزار شد.

در پایان رزمایش ادارات عضو ستاد در قالب رژه، امکانات و تجهیزات امدادی، امنیتی، خودرویی و... را به نمایش گذاشته و آمادگی همه جانبه خود را برای استقبال از مسافران اعلام کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401122334831

برچسب‌ها