دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر سنندج برگزار شد

دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر سنندج ویژه نوروز ١٤٠٢ با حضور رئیس، دبیر و روسای کمیته‌های تخصصی ستاد این شهرستان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، فرماندار سنندج روز دوشنبه ٢٢ اسفندماه ١٤٠١ در این جلسه گفت: تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای رونق و توسعه گردشگری در شهرستان است.

حسن عسگری با تأکید بر همکاری و کوشش تمام اعضای ستاد در ایام تعطیلات اظهار کرد: دستگاه‌های مربوطه برای خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی باید در آمادگی کامل باشند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سنندج یادآور شد: باید نشاط اجتماعی همراه با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شود و مورد توجه دستگاه‌ها قرار گیرد.

دبیر ستاد خدمات سفر سنندج هم در این جلسه با بیان اینکه تأسیسات گردشگری این شهرستان آمادگی نسبتا خوبی برای پذیرش مسافران و گردشگران در ایام نوروز دارند، گفت: باید ضمن معرفی شایسته این شهرستان، با برنامه‌ریزی درست انگیزه مسافران را برای ماندگاری بیشتر کنیم.

پیام مجیدی اظهار کرد: اقدامات صدا و سیما و همچنین رسانه‌ها نیز در موضوع سفرهای نوروزی می‌تواند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج یادآور شد: امیدواریم با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و متناسب با ماه مبارک رمضان میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران نوروزی باشیم.

در پایان این جلسه اعضای کمیته‌های ١٠ گانه ستاد خدمات سفر شهرستان به ارائه راهکار و پیشنهاد برای رفاه حال مسافران نوروزی پرداختند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011223348892

برچسب‌ها