دوکوهه اندیمشک خوزستان برای گردشگران نوروزی آماده شود

استاندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان با تأکید بر زیباسازی اندیمشک برای استقبال از گردشگران نوروزی گفت: اقدامات لازم برای آمادگی محیطی دوکوهه اندیمشک که نماد ایستادگی و مقاومت است، باید برای استقبال از گردشگران نوروزی انجام شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، نشست مشترک رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان، فرماندار اندیمشک و مدیرکل سازمان آب و برق خوزستان با بخشداران، شهرداران، اعضای شوراها و دهیاران اندیمشک درخصوص استقبال از گردشگران نوروزی و کاروان‌های راهیان‌نور، 22 اسفندماه 1401 در محل فرمانداری برگزار شد.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان در این نشست اظهار کرد: از فرصتی که خداوند برای خدمت به ما داده است باید در راستای رضایت مردم به خوبی بهره ببریم. اندیمشک پیشانی استان خوزستان هم در دوران دفاع‌مقدس و هم پس از آن بوده و در حال حاضر نیز ورودی استان خوزستان آماده مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور است.

علی‌اکبر حسینی‌محراب افزود: باتوجه به این‌که هر سال تعداد زیادی از گردشگران نوروزی به خوزستان سفر می‌کنند و یکی از مبادی ورودی به استان نیز اندیمشک است، انتظار می‌رود چهره شهر زیباسازی شود. همچنین اقدامات لازم برای آمادگی محیطی دوکوهه اندیمشک که نماد ایستادگی و مقاومت است نیز در راستای پذیرایی و استقبال از گردشگران نوروزی انجام شود.

او در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های مناطق روستایی در توسعه، تولید و بهبود شرایط اقتصادی تأکید کرد: توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی و ایجاد خوشه‌های صنعتی با هدف تمرکز استقرار واحدهای تولیدی هر محصول در راستای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه تولید و قیمت تمام‌شده، در دستورکار مسئولان باشد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در روستاهای برخی از استان‌ها، مشاغل و حرفه‌های خاص آموزش و ترویج داده شده است و می‌توان با اجرای طرح‌های پایلوت مشابه و تعریف بازارهای هدف، از این تجربه الگوبرداری کرد.

او ابراز امیدواری کرد: به یاری خدا همه دست در دست هم داده و برای بهبود وضعیت اقتصادی هم‌افزایی داشته باشیم و از سوی بخش خصوصی در شهرستان اندیمشک هم حمایت‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011223478362

برچسب‌ها