رزمایش بزرگ ستاد خدمات سفرهای نوروزی 1402 خوزستان برگزار شد

رزمایش ترافیکی و انتظامی طرح نوروزی 1402 با حضور رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان و کمیته‌های عضو، در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، رزمایش ترافیکی و انتظامی طرح نوروزی ۱۴۰۲ استان خوزستان امروز سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه باحضور علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان، فرمانده انتظامی استان، مدیران کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مدیران و نیروهای پلیس راهور، یگان ویژه، آتش‌نشانی، اورژانس، جمعیت هلال‌احمر و .. در این مراسم حضور داشتند.

در  این مراسم، یگان‌‎‌های نمونه با عبور از مقابل جایگاه ویژه و نمایش امکانات و تجهیزات امدادی، امنیتی، خودرویی و... آمادگی خود برای استقبال و پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی را اعلام کردند.

رزمایش ترافیکی و انتظامی طرح نوروزی در راستای انسجام و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه‌های امدادی و پلیس راه، به‌منظور کنترل ترددها در ایام نوروز ۱۴۰۲ و همچنین پیشگیری از سوانح جاده‌ای همزمان با سایر نقاط کشور برگزار شد.

ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز استان خوزستان تا پایان نوروز 1402 کار خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را ادامه خواهند داد.

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

انتهای پیام/

کد خبر 14011223478542

برچسب‌ها