جشنواره نوروزی بازار بزرگ زنجان با ارائه تخفیف به مشتریان نوروزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: طولانی‌ترین بازار سنتی و تاریخی استان در شهر زنجان به عنوان جادبه گردشگری و برای بهره‌مندی گردشگران و مسافران در نوروز باز باشد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی امروز ۲۳ اسفندماه۱۴۰۱ در جلسه‌ای با حضور هیات امنای بازار تاریخی در مسجد میرزای نجفی گفت: هدف اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان، خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران است تا گردشگران از استان خاطره خوبی داشته باشند. بازار از دو جنبه بسیار اهمیت دارد که یکی از آن‌ها جاذبه فیزیکی فضا و زیبایی تاریخی آن و دیگری نیز خرید و جنبه اقتصادی آن است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: غیر از روز اول عید که بازار تعطیل است و براساس هماهنگی‌های انجام گرفته از روز دوم فروردین تا پایان تعطیلات نوروز، بازار تاریخی زنجان برای حضور گردشگران داخلی و خارجی باز خواهد بود و طبق هماهنگی هیات امنای محترم بازار، برای خریداران در این ایام تخفیف ویژه‌ای لحاظ خواهد شد.

او گفت: مقرر شد هیات امنای بازار تاریخی زنجان باز بودن بازار در طول تعطیلات را با توزیع آگهی و اطلاع‌رسانی از طریق فضای مجازی اعلام کنند. 

صفوی بیان کرد: حضور صنایع‌دستی در راسته‌های مختلف بازار و مغازه‌های متعددی که در داخل بازار به فعالیت‌های صنایع‌دستی مشغول هستند سبب جلب توجه گردشگران می‌شود.

انتهای پیام

انتهای پیام/

کد خبر 14011223931660

برچسب‌ها