انتصاب سرپرستان جدید برای پایگاه‌های میراث‌جهانی شوشتر و شوش

در احکامی جداگانه از سوی مدیرکل امور پایگاه‌های میراث‌ ملی و جهانی وزارت میراث‌فرهنگی، برای دو پایگاه میراث‌جهانی شوشتر و شوش سرپرست جدید تعیین شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، براساس احکام صادر شده از سوی رضا سامه، امین مهدوی‌کیا به عنوان سرپرست پایگاه میراث‌جهانی سازه‌های آبی‌تاریخی شوشتر و علی بویری‌منجی (رئیس فعلی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شوش) با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست پایگاه میراث‌جهانی شوش منصوب شدند.

در احکام صادرشده توسط مدیرکل پایگاه‌های میراث ملی و جهانی وزارت میراث‌فرهنگی برای این دو سرپرست، آمده است:

«نظر به مراتب شایستگی‌ها و تجارب جناب‌عالی، به استناد تبصره 2 بند 3-2-4 ماده 3 نظام‌نامه پایگاه‌های میراث ملی و جهانی، پیرو پیشنهاد مدیرکل محترم میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خوزستان و همچنین مصوبه کمیته انتصابات مدیران پایگاه‌ها، به موجب این احکام به سمت سرپرستان پایگاه‌های میراث‌جهانی شوشتر و شوش منصوب می‌شوید.        

انتظار می‌رود تا زمان تعیین مدیران پایگاه‌های پیش‌گفته، با رعایت کامل ارکان مدیریتی یادشده در نظام‌نامه پایگاه‌های میراث‌ملی و جهانی، صیانت از این اثر ارزشمند تاریخی را در برنامه‌ها و اقدامات مؤثر خویش مدنظر قرار دهید. امید است در پرتو عنایات حق تعالی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) در جهت پیشرفت و اعتلای فرهنگ غنی ایران اسلامی موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011224478103

برچسب‌ها