پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و خدمات سفر خراسان جنوبی افتتاح شد

پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و خدمات سفر خراسان جنوبی با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مردم، مسئولان و امدادگران در بیرجند افتتاح شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، جواد قناعت روز پنج‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ با حضور در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و خدمات سفر خراسان جنوبی در پلیس راه بیرجند ضمن افتتاح رسمی این پایگاه، از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه‌های هلال احمر و دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تعطیلات نوروزی قرار گرفت. 

فرماندار بیرجند در این مراسم با بیان اینکه چهارشنبه سوری امسال به برکت حضور همه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در بیرجند به آرامی پشت سر گذاشته شد، گفت: این‌ها در حالی است که در سطح کشور بیش از 4400 نفر در چهارشنبه سوری امسال مجروح، 29 نفر فوتی و 150 قطع عضو شدند که این اصلاً خوشحال کننده نیست.

فاضلی فرد با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی امسال مراعات کردند و حوادث چهارشنبه آخر سال در استان بسیار اندک بود، تصریح کرد: چهارشنبه‌سوری امسال همه دستگاه های امنیتی و انتظامی و پلیس راه پای کار بودند و این همدلی باعث شد کمترین مشکلات را شاهد باشیم. 

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه امسال هم با یک هم‌افزایی مطلوب میزبان مسافران نوروزی خواهیم بود، گفت: نوروز امسال طی 20 روز وظیفه مهمان‌نوازی خود را به خوبی انجام دهیم.

فاضلی‌فرد با اشاره به اینکه مجموعه مردم محور هلال احمر در تمام صحنه‌ها پای کار است، گفت: رهاورد صد ساله هلال احمر در کنار مردم بودن است که مورد اعتماد مردم است.

او با بیان اینکه خدمات هلال احمر بر محور صلح و دوستی و کاهش مشکلات مردم است، افزود: این سازمان نمادی از مردمی بودن است و مسئوليت‌پذیری اجتماعی از خدمات هلال احمر به جامعه است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401122513652

برچسب‌ها