بیش از ۵۳هزار اقامت در استان اردبیل قبل از شروع تعطیلات نوروزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از اقامت بیش از ۵۳هزار نفر در مراکز اقامتی استان از ۱۵ تا ۲۴ اسفندماه خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ گفت: قبل از شروع تعطیلات نوروز و از ۱۵ تا ۲۴ اسفند ماه تعداد ۵۳ هزار و ۷۲۴ نفر اقامت در مراکز اقامتی استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این میزان استقبال قبل از شروع تعطیلات نشان دهنده توجه گردشگران به جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل است و انتظار می‌رود که در روزهای آینده ورود مسافران به استان رشد چشمگیری داشته باشد.

او تاکید کرد: همچنین در این مدت بیش از ۳۲۶ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شده است که از این میزان ۱۶۶ هزار و ۵۳۳ تردد مربوط به خودروهای ورودی بوده و تعداد ۲۷۹ هزار بازدید از مراکز تاریخی، فرهنگی و توریستی ثبت شده است.

محمدی ادیب ادامه داد: بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری نیز به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران در حال انجام است و در این مدت ۲۰۲ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، گردشگری و خدماتی انجام شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011225292784

برچسب‌ها