فعالیت نوروزی کمیته‌های نه‌گانه خدمات سفر استان قم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از فعالیت‌های نه‌گانه کمیته ستاد خدمات سفر برای ارائه خدمت‌رسانی مطلوب به زائران نوروزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی، بیست و ششم اسفندماه ۱۴۰۱ با بیان زائرپذیری شهر مقدس قم گفت: علاوه بر وجود بارگاه منور حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، قرارگیری قم در مسیر عبور و مسافرت به ۱۷ استان کشور، این استان را در موقعیتی منحصر به فرد قرار داده‌ است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم در ادامه با توجه به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، سفر خاطره‌انگیز به شهر مقدس قم را نیازمند میزبانی درخور و شایسته از زائران دانست. 

او افزود: تدارک نوروزی ستاد تسهیلات اداره‌کل برای خدمت‌رسانی به زائران از چند ماه پیش با تشکیل کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده‌ است. 

ارجمندی در ادامه با اشاره به فعالیت کمیته‌های ۹گانه ستاد خدمات سفر اداره‌کل در ایام نوروز ۱۴۰۲ ادامه داد: این کمیته‌ها شامل اسکان، نظارت، پشتیبانی، حراست، موزه‌ها، یگان‌حفاظت، اطلاع‌رسانی، آمار و صنایع‌دستی است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم در پایان گفت: فعالیت اعضای کمیته‌ها که از یکم اسفندماه برای خدمت‌رسانی به زائران آغاز شده‌ است تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011226684632

برچسب‌ها