انتخابات انجمن حرفه‌ای مهمانپذیران استان قم برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: با برگزاری انتخابات انجمن حرفه‌ای مهمانپذیران استان، اعضای هیئت مدیره این انجمن به مدت سه سال انتخاب شدند.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی بیست و هفتم اسفندماه ۱۴۰۱ از برگزاری انتخابات انجمن حرفه‌ای مهمانپذیران استان قم در هتل آراز خبر داد و گفت: در این انتخابات اعضای هیئت مدیره به ترتیب بیشترین آرای ماخوذه، حسین جزینی با ۴۳ رأی، محمد صبوری با ۳۴ رأی، رضا کلهر با ۲۸ رای، محمد رضیان با ۲۸ رای، و محمدرضا زرین‌اقبال با ۲۳ رای انتخاب شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: همچنین محمد معین‌آبادی به عنوان بازرس اصلی و سید محمد عبادی و منصور محقق‌یزدی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

او با بیان اینکه اعضای منتخب انجمن حرفه‌ای مهمانپذیران استان به مدت سه سال سکان‌دار این انجمن خواهند بود، تشکیل انجمن‌های گردشگری را گامی در جهت افزایش کیفیت ارائه خدمات به زائران و مسافران و پیگیری مطالبات فعالان این حوزه دانست.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم افزود: در حال حاضر ۸۳ مهمانپذیر در قم به زائران شهر کریمه اهل بیت(س) خدمت‌رسانی می‌کنند که در سال جدید به تعداد این مهمانپذیرها افزوده خواهد شد.

ارجمندی در پایان گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان عزمی راسخ برای حمایت از انجمن‌ها و تقویت تشکل‌ها در جهت رشد و توسعه هرچه بهتر و بیشتر صنعت گردشگری استان دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011227684873

برچسب‌ها