مراجعات گسترده فعالان گردشگری روس به آژانس‌های مسافرتی ایرانی، نویدبخش همکاری‌های خوب آینده است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: با توجه به شرایط پیش آمده می‌توانیم گردشگران روسیه را به سمت ایران سوق دهیم و سهم مهمی از بازار گردشگری روسیه را از آن خود کنیم.

به گزارش میراث آریا، به نقل از روابط عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، دشتی اردکانی در حاشیه برگزاری بیست‌ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی سفر و هتلداری مسکو با حضور در پاویون ایران، درباره حضور نمایندگان صنعت گردشگری کشور در این رویداد بین‌المللی گفت: امسال با تلاش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مشارکت بخش خصوصی، حضور کشورمان در نمایشگاه MITT  ۲۰۲۳ مسکو، بسیار چشمگیر است و طراحی پاویون و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به بهترین شکل ممکن انجام و اجرا شده است.

او افزود: خوشبختانه در این چند روز مراجعات زیادی از سوی شرکت‌های گردشگری روسیه و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه از دیگر کشورهای جهان داشتیم که مایل به همکاری با فعالان و کنشگران صنعت گردشگری ایران هستند و این امر نویدبخش همکاری‌های خوب و موثری در این زمینه است.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش‌آمده می‌توانیم گردشگران این کشور را به سمت ایران سوق دهیم و سهم مهمی از بازار گردشگری روسیه را از آن خود کنیم. در این راستا حضور در این رویداد بین‌المللی برای دستیابی به این هدف بسیار مهم و اثربخش است.

دشتی اردکانی در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه این نمایشگاه مورد توجه مردم و شرکت‌های روسیه و همچنین شرکت‌کنندگان از کشورهای مختلف است، لازم است در سال‌های آینده و در دوره‌های بعدی نمایشگاه نیز پاویون‌های قدرتمند داشته باشیم تا بتوانیم جایگاه خود را حفظ و تثبیت کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011227900936

برچسب‌ها