اولین خانه مسافر مجوزدار خراسان جنوبی افتتاح شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: نخستین خانه مسافر مجوزدار خراسان جنوبی با همکاری و مشارکت بخش خصوصی افتتاح شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی روز یکشنبه 21 اسفندماه 1401 بیان کرد: خانه مسافر به انواع واحدهای اقامتی مستقل با کاربری مسکونی و دارای مالکیت خصوصی اطلاق می‌شود که به لحاظ عرفی و حقوقی قابل سکونت باشد که این واحدها پس از أخذ پروانه بهره‌برداری مجاز به پذیرش و اسکان گردشگران داخلی و خارجی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه وقتی پروانه بهره‌برداری یک‌خانه مسافر صادر می‌شود باید در تمام ایام آماده پذیرش مسافر و گردشگر باشد، افزود: خانه مسافر می‌تواند ویلا، سوئیت و یا یک واحد آپارتمانی باشد.

شاه‌وردی با اشاره به اینکه این خانه مسافر مجوز دار خراسان جنوبی در نزدیکی بند امیر شاه قرار دارد، گفت: متراژ این خانه مسافر 435 مترمربع است و برای آن 50 میلیون تومان هزینه شده است.

او یادآور شد: امیدواریم در نوروز 1402 بتوانیم بهترین خدمات را به گردشگران و مسافران نوروزی به استان ارائه دهیم و خاطره خوشی از اقامت در شهرستان‌های خراسان جنوبی را برای آنان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401122813899

برچسب‌ها