بازدید بیش از ۹ هزار نفر از قلعه فلک‌الافلاک در دومین روز سال ۱۴۰۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از بازدید بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ نفر از مجموعه تاریخی فرهنگی قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد خبر داد.

به‌ گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، عطا حسن پور چهارشنبه 2 فروردین 1402 ضمن بیان خبر فوق، اظهار کرد: در دومین روز از نوروز امسال ۹ هزار ۸۴۹ نفر از قلعه بازدید کردند که نشان از افزایش حضور مسافر در این بنای تاریخی است.

مدیرکل، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بیان داشت: در مجموع از ابتدای سفرها تا پایان روز دوم فروردین‌ماه، ۲۱ هزار و ۳۹۲ نفر از مجموعه تاریخی، فرهنگی قلعه فلک‌الافلاک بازدید داشته‌اند.

او ادامه داد: مجموعه تاریخی فلک‌الافلاک به عنوان بارزترین جاذبه تاریخی فرهنگی لرستان با وجود موزه‌های مردم‌شناسی، باستان‌شناسی و بازارچه عرضه صنایع دستی استان هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و تلاش ما این است بهترین خدمات به مسافران نوروزی عرضه شود.

حسن‌پور تاکید کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال در تمام نقاط گردشگری استان شئونات ماه مبارک رمضان نیز حفظ خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103309478

برچسب‌ها