استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در فرودگاه بندرعباس

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از برگزاری مراسم استقبال از گردشگران نوروزی در فرودگاه بین‌المللی بندرعباس خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز چهارشنبه 2 فروردین 1402 با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با فرارسیدن سال نو، مراسم استقبال از مسافران پرواز مشهد به بندرعباس با حضور محمد مرودی فرماندار بندرعباس و جمعی از مسئولین در فرودگاه بین‌المللی بندرعباس برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: در این مراسم از مسافران و گردشگری ورودی به بندرعباس با برگزاری موسیقی سنتی و اهدای بسته‌های فرهنگی استقبال شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هم‌زمان با فرارسیدن نوروز، جشن نوروز گاه از امشب به مدت پنج شب در معبد هندوهای بندرعباس با اجرای برنامه‌های آیینی، موسیقی محلی، مسابقه و برنامه‌های فرهنگی دیگر برای علاقه‌مندان به فرهنگ و آیین هرمزگان برگزار می‌شود.

محسنی تأکید کرد: امیدواریم با هماهنگی که بین دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان انجام‌شده بتوانیم نوروز متفاوتی را برای مسافران ورودی به استان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103395433

برچسب‌ها