مراجعه ۲۸هزار و ۲۴۵ نفر به اورژانس زنجان در طرح نوروزی 1402

رئیس کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان از ارائه ۲۸هزار و ۲۴۵ خدمت به مراجعه‌کنندگان مرکز فوریت‌های پزشکی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، حسن بختیاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان چهارشنبه 2 فروردین 1402 در جمع خبرنگاران به دریافت ۳۹۳۰ تماس مردمی از طریق شماره ۱۱۵ طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی اشاره کرد و در این باره گفت: طی این مدت 1278 ماموریت توسط اورژانس انجام شده است.

رئیس کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان آمار مصدومان اعزامی به مراکز درمانی را در مدت زمان اجرای طرح نوروزی ۸۳۰ مورد اعلام و تصریح کرد: آمار مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستانی هم در این بازه زمانی ۲۸ هزار و ۲۴۵ نفر گزارش شده است.

او به انجام ۷۸۸ عمل جراحی طی یک هفته گذشته در مراکز درمانی استان اشاره کرد و افزود: طی این مدت ۲۳۷ تولد هم ثبت شده است.

بختیاری به مراجعه ۷۱۴۶ نفر به مراکز جامع سلامت شهری و روستایی برای دریافت خدمت از زمان آغاز اجرای طرح نوروزی اشاره کرد و گفت: طی این مدت 1138 مورد بازرسی هم اماکن عمومی و تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است.

رئیس کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان از انجام ۱۹۱ بازدید و بازرسی توسط مدیران دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: طی یک هفته گذشته ۳۸ بازرسی از داروخانه‌ها هم انجام شده، ضمن اینکه به ۵۱ مورد شکایت مردمی هم پاسخ داده شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103931912

برچسب‌ها