مسافران زنجان نقشه گردشگری هر شهرستان را از ستاد استقبال نوروزی دریافت کنند

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: مسافران عزیز که قصد سفر به استان زیبا و تاریخی زنجان را دارند، می‌توانند صنایع‌دستی و نقشه گردشگری هر شهرستان را از ستاد استقبال نوروزی مستقر در ورودی‌های شهرستان‌ها دریافت و از آن مکان‌ها دیدن کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی روز جمعه 4 فروردین 1402 گفت: قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان در چهارمین روز از نوروز از موزه باستان‌شناسی مردان نمکی و موزه مردم‌شناسی رختشویخانه بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده برای راهنمایی و پذیرایی مسافران نوروزی در این اماکن تاریخی قرار گرفت.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر تمهیدات لازم را برای مسافران و گردشگرانی که استان زنجان را مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند را اتخاذ کرده‌اند.

او از تمامی گردشگران خواستار رعایت نکات ایمنی در سفر‌ها شد و بیان کرد: مسافران عزیز که قصد سفر به استان زیبا و تاریخی زنجان را دارند، می‌توانند صنایع‌دستی و نقشه گردشگری هر شهرستان را از ستاد استقبال نوروزی مستقر در ورودی‌های شهرستان‌ها دریافت و از آن مکان‌ها دیدن کنند.

مرتضی شهامی در حاشیه این بازدید ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: در بازدیدی که از موزه باستان‌شناسی مردان نمکی و موزه مردم‌شناسی رختشویخانه داشتم نحوه اطلاع‌رسانی به گردشگران بسیار عالی بود و راهنمایان موزه‌ها به‌صورت دقیق و با روایتگری صحیح درحال انجام وظیفه بودند.

قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با تشکر از اعضای ستاد اجرای خدمات سفر به خاطر تلاش و ارائه بهتر خدمات به بازدید‌کنندگان و گردشگران خاطر‌نشان کرد: امیدوارم این برنامه‌ها به همین شکل و با قوت بیشتر در روز‌های آتی که قطعا با حضور گسترده‌تر مردم روبرو هستیم ادامه پیدا کند.

او افزود: نوروز فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی‌های گردشگری استان است و باید به شکل مطلوب و با برنامه‌ریزی مناسب از این فرصت بهترین بهره را برد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020104931193

برچسب‌ها