افزایش 35 درصدی بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری اصفهان

معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از افزایش 35 درصدی بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری اصفهان در نوروز امسال و در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، مهران زینلیان معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور یحیی نقی زاده محجوب مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی و علیرضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان بازدید کردند.

زینلیان در حاشیه این بازدید گفت: بی‌تردید تلاش‌های عزیزان ستاد اجرایی خدمات سفر استان باعث شده که تاکنون نوروزی کم حادثه در استان اصفهان رقم بخورد.

او ادامه داد: بررسی آمارها از 24 اسفندماه تا ابتدای روز چهارم فروردین‌ماه حاکی است که استقبال گردشگران از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان در مقایسه با مدت مشابه در نوروز 1401 در حدود 35 درصد رشد داشته است.

قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان افزود: بررسی‌های آمار ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان حاکی است که از ابتدای شروع فعالیت‌های ستاد سفر تاکنون تعداد 27 شکایت به این ستاد واصل‌شده که از این تعداد 18 شکایت بررسی‌شده، 6 شکایت در حال بررسی است و 3 شکایت نیز ثبت اولیه شده است.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: امیدواریم تا پایان فعالیت‌های ستاد سفر استان، شاهد افزایش چشمگیر سفر گردشگران به استان اصفهان باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 140201052357

برچسب‌ها