عملکرد قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد موجب رضایت زائران شده است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد موجب رضایت زائران شده است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی جواد کریمی قدوسی جمعه چهارم فروردین ماه 1402 در بازدید از قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد گفت: با مدیریت صورت گرفته، بیش از هر زمانی بین مجموعه‌های خادم در مشهد الرضا(ع) هماهنگی وجود دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اشتیاق خدمت در بین اعضای قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد متبلور و مشهود است، ادامه داد: این خودباوری برای اشتیاق به خدمت بیشتر از مزیت‌های دوران خدمت شماست.

او تصریح کرد: توفیقات ایجاد شده در فعالیت‌های این دوره قرارگاه خدمات سفر نیاز به گفتن ندارد و تاثیر آن در آرامش ایجاد شده و رضایت زائران مشهود است.

کریمی قدوسی اظهار کرد: همه فعالیت‌ها در گزارش ارائه شده در راستای افزایش کیفیت زیارت زائران و آرامش و امنیت آنها موثر بوده است.

هم‌چنین در بازدید معاون استاندار و فرماندار مشهد گزارشی از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تسهیل خدمت‌رسانی به زائران ارائه کرد.

محسن داوری گفت: مهم‌ترین شاخص و عملکرد این قرارگاه حضور برنامه‌ریزی، برآورد و تامین نیاز زائران و نظارت دقیق و میدانی بر عرضه کالا و ارائه خدمات به زائران است.

هم‌چنین حسین امیرکلالی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد و دبیر قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در کمیته‎‌های مختلف ارائه کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020105770162

برچسب‌ها