یگان حفافظت میراث فرهنگی و شورای مبارزه با مواد مخدر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: یگان حفافظت میراث فرهنگی و شورای مبارزه با مواد مخدر تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان؛ سرهنگ ناصر حبیبیان یکشنبه ششم فروردین سال ۱۴۰۲ با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین میراث فرهنگی و سرهنگ سعید بابایی رئیس پلیس محترم مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: با توجه به همسویی برخی از فعالیت‌های این دو ارگان تفاهم نامه مربوط منعقد شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در ترک اعتیاد و بازگشت فرد معتاد به چرخه زندگی ایجاد اشتغال است گفت: حوزه‌های این سازمان، ازجمله حوزه گردشگری و نیز حوزه صنایع‌دستی، این ظرفیت را دارند که با ایجاد اشتغال امید به زندگی را در افراد افزایش دهند.

سرهنگ حبیبیان بیان کرد: نگهداری مواریث تاریخی فرهنگی به‌عنوان نماد هویت اجتماعی، با توجه به تخصصی بودن امر اسکورت اموال تاریخی بر لزوم بهره گیری مناسب از پتانسیل نیروی انسانی و تشکل‌های مردم نهاد هم راستا با فعالیت‌های شورای مبارزه با مواد مخدر است

او گفت: با توجه به تفاهم نامه منعقده اقدامات مربوط در راستای شناسایی و معرفی مخلان نظم و امنیت آثار تاریخی در حوزه مواد مخدر انجام خواهد شد.

سرهنگ سعید بابایی نیز در این مراسم گفت: سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد، مبارزه با آن و نیز بهبود زندگی فرد معتاد و بازگشت او به زندگی دارند.

رئیس پلیس محترم مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: این تفاهم نامه برای ما یک برکت بزرگ است. تفاهم‌نامه و امضای آن پایان کار نیست بلکه مقدمه‌ای برای آغاز کارها است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020106931312

برچسب‌ها