استاندار زنجان از بازارچه صنایع‌دستی بازدید کرد

استاندار زنجان در ششمین روز نوروز 1402 از بازارچه صنایع دستی زنجان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان؛ دکتر محسن افشارچی یکشنبه ششم فروردین سال 1402 در بازدید از بازارچه صنایع دستی زنجان اظهار کرد: از ابتدای سال بازدیدهای دوره‌ای از فعالیت های ستاد خدمات سفرهای نوروزی انجام می شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بخش مهمی از اقدامات استانی مربوط به مسئله میراث فرهنگی و گردشگری است، اضافه کرد: در این باره از مدیرکل میراث فرهنگی برنامه خواسته شده است باید  تلاش شود با ارائه خدمات مناسب مدت زمان ماندگاری مسافران نسبت به گذشته بیشتر شود.

او  با اشاره به اینکه استان زنجان در حوزه میراث فرهنگی آورده و ظرفیت بالایی دارد، افزود: انتظار داریم این ظرفیت ها به درستی و به خوبی معرفی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه صنایع دستی و کمک به هنرمندان این حوزه گفت: امیدواریم با اقدامات لازم شاهد رونق بیش از پیش صنایع دستی در استان باشیم.

سید سعید صفوی با اشاره به اینکه تعداد رشته‌های صنایع دستی در استان زنجان بیشتر از 55 مورد است، اضافه کرد: برای هریک از این رشته‌ها برنامه های خاصی پیش بینی شده است تا هنرمندان آنها دچار محجوریت نشوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020106931791

برچسب‌ها