بیش از ۲۰ هزار زائر از بقعه متبرکه امامزاده سید محمود (ع) بازدید کردند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه گفت: از روز بیست و پنجم اسفندماه سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۲۰ هزار زائر از بقعه متبرکه امامزاده سید محمود (ع) بازدید کردند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، عبدالمحمد نمازی عصر دوشنبه ‌هفتم ماه ۱۴۰۲ افزود: حدود ۱۰۰ اتاق و ۱۰ تخته چادر با ظرفیت نزدیک به یکهزار نفر در شبانه روز برای اسکان زائران این بقعه متبرکه اختصاص یافته و همچنین ۱۵ باب فروشگاه محصولات مختلف به زائران عرضه می کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه تصریح کرد :برگزاری نمازهای جماعت در سه وعده روزانه،محافل قرآنی، دعا و مناجات اجرای مسابقات فرهنگی برای کودکان،نوجوانان و سخنرانی مذهبی از جمله خدمات فرهنگی مرکز افق بقعه متبرکه امام‌زاده سیدمحمود (ع) است.

نمازی بیان کرد:  پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروزی امسال ۸۰ هزار زائر به زیارت این امامزاده با کرامات مشرف شوند.

او گفت: پروژه وضوخانه، سرویس‌های بهداشتی امامزاده سید محمود (ع) ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که از نیازهای اساسی این مکان مذهبی است.

نمازی تاکید کرد: تاکنون حدود چهار میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برای این طرح هزینه شده و برای تکمیل این پروژه به ۲۰ میلیارد ریال هزینه نیاز است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه افزود: به منظور خدمات رسانی بهتر به زائران نیاز به فراهم کردن امکانات بیشتری در این بقعه متبرکه شاخص مثل رستوران، حسینیه و سالن همایش خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 14020107400230

برچسب‌ها