اسکان بیش از ۲۴ هزار مسافر در مراکز اقامتی کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز ششم فروردین ۱۴۰۲ تعداد ۲۴ هزار و ۵۹۳ مسافر در مراکز اقامتی استان اسکان یافته است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی پور امروز دوشنبه هفتم فروردین ماه ۱۴۰۲  اظهار کرد: روز قبل آن ۶هزار ۸۸۱نفر در مراکز اقامتی رسمی و ۱۷ هزار و ۷۱۲ نفر در اقامتگاههای غیر رسمی و اضطراری در استان مستقر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد به آمار بازدیدکنندگان اشاره کرد و گفت: روز گذشته ۳۸ هزار و ۳۸ نفر از اماکن گردشگری، تاریخی زیارتی و تفریحی این استان بازدید کردند.

طالبی پور یادآور شد: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۶فروردین، ۱۳۲ هزار و ۲۴۶ نفر در مراکز اقامتی مختلف استان اسکان یافته و ۳۷۴ هزار و ۹۶۸نفر از اماکن تاریخی و تفریحی استان بازدید کردند.

دبیر ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت اقامتی مسافران نوروری در سطح کل استان تا ۱۰۰ هزار نفر در اقامتگاه های رسمی و سایر موارد پیش بینی‌ شده است.

طالبی پور اظهار کرد: بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ تخت اقامتی رسمی تحت نظارت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020107400682

برچسب‌ها