ظرفیت‌های گردشگری بن در چهارمحال و بختیاری قابلیت سرمایه‌گذاری دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ظرفیت‌های گردشگری بن در این استان قابلیت توسعه و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه 1402 در بازدید از پایگاه‌ها و ایستگاه‌های استقبال از مسافران نوروزی ورودی به استان در شهرستان بن تأکید کرد: برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، استفاده از توان خیران نیک‌اندیش و بهره‌مندی از ظرفیت بنیادهای ملی برای توسعه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری شهرستان بن در دستور کار قرار دارد.

او افزود: در همین راستا بایستی ظرفیت‌های گردشگری قابل سرمایه‌گذاری در شهرستان بن شناسایی و در قالب بسته اقتصادی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بنیادهای ملی ارائه و از آنان برای سرمایه‌گذاری در استان دعوت شود.

جیلان تصریح کرد: قابلیت شهرستان بن در بخش طبیعی، تاریخی، ورزشی، مذهبی و سلامت جایگاه سرمایه‌گذاری در این شهرستان را متنوع و دارای اهمیت خاص کرده است.

او یادآور شد: به‌زودی در یک نشست کارشناسی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری بن بررسی و نسبت به ارائه راهکارها و بسته‌هایی برای جذب سرمایه‌گذاران توانمند اقدام می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020108748338

برچسب‌ها