اسکان ۹ هزار مسافر در مراکز فرهنگی آموزش و پرورش اردبیل/ افزایش ۵۸ درصدی تردد

تعطیلات نوروزی در استان اردبیل تا به امروز با اسکان بیش از 9 هزار مسافر فرهنگی در مراکز آموزش و پرورش و افزایش 58 درصدی تردد همراه بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: از 28 اسفندماه بیش از 9 هزار مسافر فرهنگی در پایگاه‌های اسکان نوروزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل پذیرش شد‌ه‌اند.

کلام‌الله صفری با بیان اینکه آموزش و پرورش استان برای پذیرش میهمانان نوروزی 110 آموزشگاه با 550 کلاس درس را تجهیز و آماده‌سازی کرده است، گفت: بیشترین پذیرش میهمانان از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و مازندران بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: از تمامی ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به میهمانان نوروزی استفاده می‌شود و تلاش می‌کنیم تا پایان نوروز بیش از 110 درصد افزایش اسکان هم داشته باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل نیز با اشاره به  افزایش 58 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان گفت: از 16 اسفند 1401 تا 8 فروردین ماه 1402 تعداد یک میلیون و 186 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

کلیم‌الله وثوقی به حضور مستمر راهداران در راهدارخانه‌ها و تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در جهت ایمنی سازی محورها عملیات لکه گیری، آراستگی و نظافت جاده، خط کشی، تهیه و نصب تجهیزات ایمنی، آشکارسازی نقاط پرحادثه، تعمیر و اجرای روشنایی در محورهای پرتردد، آسفالت، شستشوی علائم و نصب بنرهای ایمنی در جاده های استان انجام شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020109292691

برچسب‌ها