بیش از ۱۱۱ هزار نفر از جاذبه های دیدنی گچساران دیدن کردند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گچساران گفت: در تعطیلات نوروزی امسال ۱۱۱ هزار و ۵۲۱ نفر از جاذبه های طبیعی، تاریخی، مذهبی و تفریحی این شهرستان دیدن کردند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، رحیم خردمند امروز چهار شنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۲ افزود: از این تعداد ۳۵ هزار و ۸۴۶ نفر در مراکز اقامتی گچساران اسکان داده شدند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گچساران تصریح کرد: این تعداد مسافر نوروزی در هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مجتمع های گردشگری، مهمان پذیرها، خانه های مسافر، در کمپ کانکس و چادرهای مسافرتی و مراکز وابسته به آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

خردمند بیان کرد: گچساران به دلیل قرار گرفتن در مسیر استان‌های جنوبی و طبیعت بکر و سرسبز و وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و زیارتی مقصد بسیاری از مسافران است.

او افزود: از این تعداد گردشگران ۱۳ هزارو ۴۸۴ نفر از جاذبه های دست ساز، ۱۳ هزارو ۱۵۵ نفر از جاذبه های طبیعی و ۵۱ هزارو ۷۰۰ نفر از اماکن مذهبی بازدید کردند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گچساران اظهار کرد: حرم بی بی حکیمه (س)، دشتک دیل، گناوه لری و بارگاه امامزاده جعفر (ع) پربازدیدترین جاذبه های طبیعی این شهرستان در تعطیلات نوروز امسال بوده اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020109400744

برچسب‌ها