استفاده از ظرفیت کل استان در رویداد اردبیل 2023

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به برگزاری چند برنامه در راستای رویداد اردبیل 2023 در شهرستان‌های مختلف استان، به لزوم استفاده از ظرفیت کل استان در این رویداد تاکید کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 10 فروردین ماه 1402 در جلسه با اعضای شورای شهر و شهردار سرعین که با حضور صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شد، گفت: در رویداد اردبیل 2023 از ظرفیت کل استان استفاده می‌شود و در همین راستا سرعین نیز طی برنامه‌ای میزبان سفرای کشورهای عضو اکو خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: ما با برگزاری برنامه‌های مختلف در شهرستان‌های استان، مثل جشنواره کوچ عشایر که در شمالی‌ترین نقطه استان برگزار می‌شود به دنبال معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های کل استان در رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو هستیم.

او همچنین با اشاره به پروژه‌های مهم گردشگری در شهر سرعین تاکید کرد: پروژه پل ورگه‌سران توسط یک کمیته فنی در حال بررسی است و مناسب‌ترین سرمایه‌گذار برای این پروژه در روزهای آتی انتخاب می‌شود تا این پروژه کارهای اجرایی خود را آغاز کند.

محمدی ادیب ادامه داد: پروژه ساری سو نیز که یکی از دغدغه‌های اصلی مردم سرعین و مسئولین به شمار می‌رود با جدیت در حال پیگیری است و پس از طی مراحل قانونی تعیین تکلیف خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین با اشاره به اهمیت شهر سرعین در صنعت گردشگری استان، گفت: اداره میراث‌فرهنگی در شهر سرعین نیاز به تقویت دارد و ما در این راستا به دنبال تبدیل نمایندگی به اداره و افزایش نیروی خود در این شهرستان هستیم تا به بهترین شکل در حوزه گردشگری و سایر حوزه‌های مسئولیتی خود در این شهرستان ایفای نقش کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020110292449

برچسب‌ها