بازدید بیش از ۸۴۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری لرستان در ایام نوروز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از بازدید بیش از ۸۴۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، عطا حسن‌پور با بیان این خبر اظهار داشت: از ابتدای سفرهای نوروزی تا پایان روز نهم فروردین‌ماه در مجموع ۸۴۲ هزار و ۵۶۸ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان بازدید داشته‌اند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان بیان کرد: همچنین در این مدت ۱۷۴ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، ۲۰۰ بازدید از دفتر خدمات مسافرتی و ۱۹۳ مورد بازدید نظارتی از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی انجام شده‌ است.

او در خصوص بازدیدهای نظارتی نیز ادامه داد: همچنین ۷ فقره اخطار کتبی برای تعدادی از مرکز اقامتی، مسافرتی و پذیرایی صادر شد.
حسن‌پور در خصوص تعداد شکایات واصله نیز بیان کرد:  دیروز یک فقره شکایت از مراکز اقامتی، ۶ فقره شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و تورها، و ۳ فقره از مراکز بین‌راهی، ۳ فقره از مراکز پذیرایی و نیز ۳ فقره شکایت از جاذبه‌های گردشگری گزارش شده است و در مجموع ۶۳۳ بازدید توسط اکیپ‌های نظارتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی انجام شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020110309344

برچسب‌ها