جاذبه های تاریخی اشتهارد میزبان مسافران نوروزی است

رئیس ستاد اجرائی خدمات سفر اشتهارد: امسال حضور گردشگران برای بازدید از جاذبه های گردشگری اشتهارد رشد چشمگیری داشته است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، ابراهیم کردلو فرماندار اشتهارد و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان روز چهارشنبه 9فروردین ۱۴۰۲ اعلام کرد: امسال افتخار میزبانی هزاران نفر از هموطنان البرزی و دیگر نقاط کشور را برای بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی اشتهارد را داشته ایم.

کردلو با اشاره به حضور چشمگیر مسافران نوروزی در این شهرستان گفت: پایگاه‌های خدمات سفر شهرستان به مناسبت سال جدید از ۲۸ اسفند برپا و تا ۱۵ فروردین به مسافرین و گردشگران نوروزی که اشتهارد را برای گذر و یا اقامت سفر نوروزی خود انتخاب کرده اند به ارائه خدمات می‌پردازد.

او افزود: محور مواصلاتی اشتهارد، خط اتصال بیش از ۶ استان غربی کشور به مرکز استان‌های البرز و تهران محسوب می‌شود که در نوروز امسال پایگاه خدمات سفر شهرستان به صورت متمرکز در ورودی شرقی اشتهارد دایر گردید و طی روزهای اخیر خدماتی از قبیل ارائه نقشه و بروشور های راهنمای مسافرین ،غرفه سلامت، صنایع دستی اشتهارد، غرفه سرگرمی و کودک و.. به مسافرین نوروزی، ارائه کرده است.

فرماندار اشتهارد ادامه داد: در مجموع ۷ غرفه در این پایگاه با حضور نیروهایی از میراث فرهنگی، هلال احمر، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی،اورژانس اجتماعی، راهداری، اورژانس۱۱۵،آتش نشانی و... در حال فعالیت می باشند که هر کدام بنا بر شرایط و حیطه فعالیت به ارائه خدمات به گردشگران و مسافران می پردازند.

رییس ستاد خدمات سفر شهرستان اشتهارد در پایان خاطر نشان کرد:اشتهارد با دارا بودن جاذبه های مذهبی، تاریخی و طبیعی منحصر به فرد از قبیل وجود ۵ امام زاده عظیم الشأن، کوههای رنگی، دستکند های صخره ای (خانه های رملی)، بیابان، رودخانه شور، غار نمکی با قندیل های ۱0۰۰۰ ساله، تکیه صیادیه، حمام تاریخی صیادیه، قلعه دیدبان، روستای هدف گردشگری جارو و دهها آثار دیدنی دیگر یکی از مقصد های تور البرز گردی استان می باشد که میزان استقبال از جاذبه های گردشگریِ تاریخی این شهرستان با شروع روزهای نخست سال جدید تا امروز قابل توجه بوده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020110537914

برچسب‌ها