افزایش ماندگاری مسافران مستلزم تقویت زیرساخت‌های گردشگری است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های گردشگری در جهت افزایش ماندگاری مسافران و رونق صنعت توریسم تاکید کرد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی امروز ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ در دیدار نوروزی با علیرضا ارجمندی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با تاکید بر ضرورت معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان اظهار کرد: بسیاری از اماکن تاریخی و گردشگری قم حتی برای مدیران استان ناشناخته است. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت شناساندن آثار تاریخی قم در سطح محلی، ملی و بین‌المللی تاکید کرد: باید آثار تاریخی قم حتی در خارج از کشور معرفی شود که این امر نیازمند تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده است. 

او در ادمه با بیان اینکه استان قم دارای ظرفیت‌های زیادی برای توسعه گردشگری است، افزود: با فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های مناسب می‌توان در جهت کمک به رونق گردشگری گام برداشت. 

ذوالنوری در ادامه تاکید کرد: باید زیرساخت‌های گردشگری را تقویت کنیم تا ماندگاری زائران و مسافران را افزایش دهیم. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که بتوانیم ماندگاری گردشگر در استان را در جهت رونق صنعت گردشگری افزایش دهیم، مزیت‌های اقتصادی این صنعت درآمدزا نصیب استان خواهد شد وگرنه آورده و توجیه اقتصادی نخواهد داشت. 
انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020110684722

برچسب‌ها