انجام ٨١٩ بازدید نظارتی از اماکن و تأسیسات گردشگری کردستان در ایام نوروز

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: در راستای تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای اقامتی و گردشگری استان، از ٢٥ اسفندماه 1401 تا ١٠ فروردین‌ماه سال‌جاری ٨١٩ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری کردستان انجام شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد  در این‌باره گفت: با توجه به مصوبات ستاد هماهنگی خدمات سفر در خصوص تشدید نظارت‌ها به‌منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران نوروزی، در ١٥ روز گذشته ٨١٩ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان شامل هتل، مهمانپذیر، رستوران بین‌راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و... انجام شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: در جریان این بازرسی‌ها ٦٩ مورد تذکر، ١٠ فقره اخطار کتبی و ٦ مورد تشویق برای واحدهای اقامتی و گردشگری صادر شده است.

او عنوان کرد: در این بازدیدها مواردی همچون نرخ‌نامه‌ها، بهداشت محیط کار، بهداشت نمازخانه‌ها، کیفیت خدمات و رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی مورد ارزیابی قرار گرفت.

مهرزاد یادآور شد: بازدید مستمر از واحدهای گردشگری و خدماتی تا پایان تعطیلات نوروز و ایام ماه مبارک رمضان ادامه دارد و با متخلفان با قاطعیت برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402011134898

برچسب‌ها