بیش از یک هزار بازدید نظارتی از  تاسیسات گردشگری مازندران انجام شده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان تا دهم فروردین‌ماه 1402 را در مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی را یک هزار و ۱۳۹ مورد ا اعلام کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر با بیان اینکه از ۱۶ اسفندماه سال 1401 تا دهم فروردین‌ماه سال‌جاری، ۱۶ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۶۹۵ اقامت شب در مازندران ثبت شده است، تصریح کرد: در دهمین روز تعطیلات نوروز سال‌جاری یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۹۱۶ نفرشب اقامت و ۷۱ مورد بازدیدهای نظارتی در این استان ثبت شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: مسافران و گردشگران در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی، هتل بیمارستان‌ها، هتل بوتیک سنتی، متل‌ها، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی ساکن شدند.

او مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی را هزار و ۱۳۹ مورد از آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان تا دهم فروردین‌ماه 1402 اعلام کرد.

برزگر خاطرنشان کرد: طی این مدت ۷۴ فقره تشویق، ۱۲۴ فقره تذکرات و ۴۸ مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تمام بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی ، توریستی، صنایع‌دستی و موزه‌ها تا دهم فروردین سال‌جاری را ۹ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۵۹۶ نفر برشمرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020111482965

برچسب‌ها