فعالیت نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان در روزهای پایانی سفرها تشدید می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بابیان اینکه افزایش تعداد اسکان طی روزهای آتی دور از انتظار نیست، گفت: فعالیت نظارتی ستاد خدمات سفر در استان تشدید می‌شود.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، محمد حمیدی گفت: هدف از اجرای این طرح رضایت عموم هموطنان به‌ویژه مسافران نوروزی و کمک به افزایش ماندگاری سفر در استان سمنان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بابیان اینکه تلاش می‌شود تا به مسافران نوروزی خدمات باکیفیت و مطلوبی ارائه شود، تصریح کرد: این افزایش نظارت شامل جاده‌ها، کشیک اصناف، نانوایی‌ها، جایگاه‌های سوخت و اسکان موقت مسافران و ... می‌شود.

حمیدی با اشاره به اینکه با توجه به تعطیلات منتهی به سیزدهم فروردین، شاهد افزایش ترددها خواهیم بود، افزود: افزایش تردد، اسکان مسافران نوروزی و استفاده‌کنندگان از خدمات سفر طی این روزها افزایش می‌یابد، لذا این مهم را می‌طلبد تا باهدف بهبود کیفیت، خدمات نظارت‌ها در استان افزایش یابد.

او گفت: سوله‌های ورزشی و سالن‌های ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های خدمات‌رسان در آمادگی کامل برای چند روز باقی‌مانده از سفر هستند تا در صورت شرایط اضطرار بتوان مسافران را اسکان داد.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020111863914

برچسب‌ها